آشنایی با خواص جالب ویتامین سی برای شادابی پوست

ویتامین سی را همه به عنوان یکی از مهم ترین ویتامین های ضروری برای بدن می شناسیم. ویتامینی که در بسیاری از میوه ها و خوراکی هایی که در طول روز استفاده می کنیم وجود دارد. ویتامینی که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مهم است. هنگامی که سرما می خوریم نوشیدن یک لیوان آب پرتقال به خاطر ویتامین سی زیادی که دارد ما را زودتر درمان می کند. در زمان خستگی نوشیدن یک لیوان آب هویج به خاطر ویتامین سی که دارد باعث رفع خستگی ما می شود. یکی از خواص جالب ویتامین سی شادابی و جوانی پوست و مو می باشد. این ویتامین برای پوست و مو خواص زیادی دارد.

[ بازدید : 3 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 23 آبان 1400 ] 16:12 ] [ hamechiz ]

[ ]

بیشترین آمار مرگ کودکان در زمان کرونای جهش یافته است

متاسفانه در زمان شیوع کرونای جهش یافته شاهد ابتلای زیاد بچه ها به این ویروس بودیم. اتفاقی که بسیار ناراحت کننده بوده است. بچه های زیادی از نوزاد گرفته تا ده سال در شمار قربانی ها بوده اند. این نشان می دهد که مراقبت خانواده ها از بچه ها باید خیلی بیشتر شود. مدل انتقالی ویروس مثل سابق است. فقط خطر آفرینی آن فراتر رفته است. اصلی ترین وسیله نیز مثل گذشته همان ماسک است. یک ماسک کوچک با اندازه مناسب با صورت بچه ها با لایه های مناسب فیلتر کننده می تواند میزان انتقال ویروس را به حداقل ممکن برساند.

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 23 آبان 1400 ] 16:11 ] [ hamechiz ]

[ ]

تاریخچه به وجود آمدن دستکش های حرفه پزشکی

تا به حال به فکر این افتاده اید که چطور دستکش های پزشکی ساخته شدند؟ چطور به ذهن انسان ها رسیده است که دستکش هایی با این مشخصات بسازند و فلسفه پیدایش آنها چه بود؟ هنگامی که درمورد تاریخچه پیدایش چیزی تحقیق می کنیم می بینیم که انسان با چه مشکلاتی رو به رو بوده است. مشکلات و سختی هایی که او را مجبور به ساخت یک وسیله جدید کرده است. این موضوع در مورد وسایل و تجهیزات پزشکی نیز وجود دارد.

[ بازدید : 3 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 23 آبان 1400 ] 16:10 ] [ hamechiz ]

[ ]

از بچگی کودکانتان را به مسواک زدن عادت دهید

همان طور که می دانید برای محافظت از دندان ها مهم ترین و رایج ترین راهکاری که وجود دارد مسواک زدن است. استفاده از یک مسواک و خمیردندان مناسب و مسواک زدن حداقل روزی دو بار کمک می کند که دندان های سالم تری داشته باشیم. اگر کودکانمان را از وقتی که کم سن و سال هستند عادت بدهیم که هر شب قبل از خواب مسواک بزنند این عادت در آن ها نهادینه می شود. هم چنین دندان های آنها کمتر خراب می شود. یکی از راهکارهای مهم برای این که بچه ها تشویق شوند که مسواک بزنند استفاده از یک خمیر دندان بچه گانه که ترجیحا طعم دار باشد و یک مسواک کودکانه است.

[ بازدید : 2 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 23 آبان 1400 ] 16:09 ] [ hamechiz ]

[ ]

ماسکهای با رنگهای جدید و شاد شهر خسته کرونایی را زیباتر کردند

چه کسی فکرش را می کرد که کرونا تا این اندازه طول بکشد و چندین سال در بین همه ما باشد. خیلی ها از ما گمان می کردیم که به زودی زود این دوران تمام خواهد شد. می گذرد دورانی که دلتنگ هم می شدیم و مجبور بودیم به تماس های تصویری مجازی اکتفا کنیم. می گذرد دورانی که در پارک و در هوای آزادش باید با ماسک قدم بزنیم. البته شاید هم تمام می شد اگر همه دست به دست هم می دادیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از انتشار بیشتر ویروس می شدیم. ویروسی بی رحم که تا به حال باعث مرگ خیلی ها شده است. باعث داغ دار شدن خانواده های زیادی شده است. اما چه می شود کرد که با یک گل بهار نمی شود. حتی اگر خود ما رعایت کنیم اما اگر دیگری رعایت نکند این روند و چرخه انتقال ادامه دار خواهد شد.

[ بازدید : 3 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 23 آبان 1400 ] 16:08 ] [ hamechiz ]

[ ]

ماسک مهم ترین ابزار حفاظتی در برابر کرونا

ویروس کرونا یکی از ویروس های تنفسی است که وارد شدن به جریان تنفسی می تواند باعث بیماری میشود. اصلی ترین راه انتقال این ویروس مجرای تنفسی است. با وجود راه‌های انتقال دیگری برای منتقل شدن این ویروس وجود دارد اصلی ترین راه ابتلا همان جریان تنفسی است. به همین دلیل استفاده از ماسک به‌عنوان مهمترین ابزار حفاظتی در برابر کرونا معرفی شده است. اما اینکه چه ماسکی استفاده کنیم نیز مهم است و استفاده از هر ماسکی نمی‌تواند از ما در برابر این ویروس محافظت کند.

[ بازدید : 10 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 23 آبان 1400 ] 16:06 ] [ hamechiz ]

[ ]

نکات مهم برای کاهش خطر ابتلا به کرونا در محل کار

خیلی از افراد پس از شیوع کرونا نوع کسب و کارشان را تغییراتی دادند. به طور مثال خیلی ها خدماتشان را آنلاین کردند و از انجام خدمات حضوری برای دیگران پرهیز کردند. اما خیلی از ما نمی توانیم کارمان را به صورت دورکاری انجام دهیم و در این شرایط بحرانی کرونا نیز ناچار به رفت و آمد به محل کار و ارتباطات با دیگران هستیم. انجام نکات و پروتکل های یاد شده در محل کار از ما در برابر کرونا محافظت می کند.

[ بازدید : 3 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 23 آبان 1400 ] 16:05 ] [ hamechiz ]

[ ]

آیا ماسکهای قرمز رنگ از نظر کیفیت می توانند مورد اعتماد باشند؟

از زمان شیوع کرونا تا به حال تغییرات زیادی در زمینه میزان تولیدات ماسکها و تنوعشان بوده ایم. یکی از تنوع های جالب همین رنگ های شادی است که وارد بازار شده است. این رنگ ها به خصوص برای جوان تر ها جذابیت داشته و خیلی از جوان ها دوست دارند که از این ماسکهای متفاوت استفاده نمایند. رنگ هایی که برای خیلی ها این سوال را به وجود آورده که آیا از نظر کیفیت می توان به آن ها اعتماد کرد یا خیر. در این مطلب به بررسی این سوال خواهیم پرداخت.

[ بازدید : 2 ]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 12 آبان 1400 ] 11:07 ] [ hamechiz ]

[ ]

ماسکهای تنفسی ملت بلون دار در این دو مدل ساخته می شوند

نام ملت بلون در این روزها که استفاده از ماسک برای پیش گیری از کرونا توصیه می کند زیاد به گوش می شود. ملت بلون نام اصلی ترین لایه ای است که در ماسک های تنفسی به کار می رود. این لایه بسیار مهم است. لایه ای که معمولا بین هفده تا سی گرم دارد. کمتر بودن ضخامت لایه از هفده باعث می شود ماسک بسیار ضعیف باشد و حفاظت چندانی نداشته باشد. اما بیشتر بودن ضخامت از سی نشان از قدرت ماسک می دهد. ماسکهای ملت بلون دار را در دو مدل ماسک کشی و بندی می سازند. این دو مدل از نظر بدنه اصلی ماسک که اصلی ترین قسمت آن است تفاوتی ندارند. بلکه تفاوت به نحوه اتصال بر روی صورت بر می گردد.

[ بازدید : 1 ]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 12 آبان 1400 ] 11:04 ] [ hamechiz ]

[ ]

برای بچه ها ماسکهای شادتر بخرید تا در ماسک زدن با شما همکاری کنند

یکی از مسائلی که خیلی از خانواده ها در زمان شیوع کرونا با آن مواجه شدند این بود که نمی توانستند بچه ها را به زدن ماسک مجاب کنند. این در حالی بود که ویروس کرونا به همان اندازه که برای بزرگ تر ها خطرناک بود برای بچه ها نیز می توانست خطرناک باشد.

[ بازدید : 3 ]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 12 آبان 1400 ] 11:03 ] [ hamechiz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]