ماسکهای با رنگهای جدید و شاد شهر خسته کرونایی را زیباتر کردند

چه کسی فکرش را می کرد که کرونا تا این اندازه طول بکشد و چندین سال در بین همه ما باشد. خیلی ها از ما گمان می کردیم که به زودی زود این دوران تمام خواهد شد. می گذرد دورانی که دلتنگ هم می شدیم و مجبور بودیم به تماس های تصویری مجازی اکتفا کنیم. می گذرد دورانی که در پارک و در هوای آزادش باید با ماسک قدم بزنیم. البته شاید هم تمام می شد اگر همه دست به دست هم می دادیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از انتشار بیشتر ویروس می شدیم. ویروسی بی رحم که تا به حال باعث مرگ خیلی ها شده است. باعث داغ دار شدن خانواده های زیادی شده است. اما چه می شود کرد که با یک گل بهار نمی شود. حتی اگر خود ما رعایت کنیم اما اگر دیگری رعایت نکند این روند و چرخه انتقال ادامه دار خواهد شد.

 

خانه نشینی باعث شد خیلی از خانواده ها خسته شوند. خیلی ها به افسردگی خفیف تا جدی دچار شدند. راهکارهایی هم ارائه شد که خیلی ها به آن عمل می کردند. به طور مثال خواننده ها کنسرت های آنلاین برگزار کردند تا به مردم نشان دهند آن ها نیز با آنان دردی مشترک دارند. خیلی از این کنسرت ها به صورت رایگان برگزار شد تا به مردم روحیه ای داده شود. خیلی ها فرصتی پیدا کردند تا کتابی را که مدت ها بود دوست داشتند بخوانند را مطالعه کنند. فرصتی برای انجام کارهای هنری ایجاد شد. خیلی ها به دنبال انجام کاری رفتند که هرگز فرصتی برای انجامش نداشتند. به این ترتیب این روزهای خسته کننده برای خیلی ها بهتر و راحت تر گذشت.

 

نمی توان انکار کرد که ماسک زدن در ساعت های زیاد باعث خستگی ما می شود. نفس کشیدن در فضای آزاد و بدون مانع صفای دیگری دارد. اما باید تحمل کنیم تا زودتر دوران کرونا به انتهایش برسد. جالب است در این راستا خیلی از تولید کننده ها اقدام جالبی انجام دادند. تولید ماسکهایی با رنگهای غیر متعارف یکی از این اقدامات بوده است. اقدامی که با استقبال خیلی زیاد جوان تر ها رو به رو شده است. ماسکهایی که حال دیگر رنگاوارنگ هستند و شهر خسته را رنگی تر کرده اند. ماسکهایی که پیشتر تنها به رنگ های آبی و سبز و سفید بودند حال چهره دیگری پیدا کرده اند. ماسک قرمز و زرد و نارنجی و... و رنگ هایی که پیش تر هرگز ندیده بودیم در این روزها توسط شرکت های تولید کننده مختلف تولید شده است. خیلی از این ماسکهای رنگی و جور و واجور توسط شرکت های به نام قدیمی تولید شده است. هدفش هم تنها ایجاد تنوع بوده است.

 

جوان تر ها و پسرها و دخترهای کم سن و سال از این ماسکهای رنگی استقبال خوبی کردند. حال دیگر شهر رنگارنگ شده است. این ماسکهای جالب کمی شهر را زیباتر کرده اند.

 

البته که هنوز هم باید با دقت زیادی پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا این روزها تمام شود و دیگر نیازی نداشته باشیم با ماسک بیرون برویم. باید دست به دست هم دهیم و با رعایت حداکثری موارد بهداشتی این دوران را به انتها برسانیم. به امید روزی که این دوران نیز به خاطره تبدیل شود.

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 23 آبان 1400 ] 16:08 ] [ hamechiz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]